نماد سایت خرید خوب

کیف پول اوانو چیست؟

اسکرین شات کیف پول اوانو

کیف پول اوانو یک کیف پول دیجیتال پیشرفته است که از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار است. این کیف پول محصول شرکت همراه کسب و کارهای هوشمند از زیر مجموعه‌های شرکت همراه اول است.

آنطور که وب‌سایت رسمی اوانو اعلام کرده است: «کیف پول فراگیر اوانو یک کیف پول دیجیتال است که فقط محدود به این اپلیکیشن نیست؛ شما بعد از نصب و اجرای اوانو می‌توانید از مزایای کیف پول دیجیتال اوانو در اپلیکیشن‌های دیگر مثل همراه من، آپ، ستاره یک، ایزی‌پی و … هم استفاده کنید و از خدمات سایر اپلیکیشن‌ها با اعتبار موجود در این کیف پول بهره‌مند شوید. در آینده می‌توانید این کیف را به یک کارت بانکی شتابی هم متصل کنید و در هر جایی که خواستید موجودی آن را خرج کنید.»

نحوه دسترسی به کیف پول اوانو

برای ایجاد کیف پول اوانو کافی‌ست اپلیکیشن اوانو را نصب و اجرا کنید و با ورود به آن، کیف پول به شماره تلفن شما متصل شده و فعال می‌شود. در ابتدا موجودی شما ۰ ریال است و برای استفاده از آن باید کیف پول خود را به میزان دلخواه شارژ نمایید. بعد از شارژ کیف پول‌تان، می‌توانید با همان شماره تلفنی که در اوانو وارد شده‌اید در اپلیکیشن‌های ذکر شده مانند همراه من، آسان پرداخت (آپ)، ستاره یک، ایزی‌پی و دیجی‌کالا وارد شده و موجودی خود را در آن پلتفرم‌ها نیز استفاده کنید. همچنین برای استفاده از این ویژگی نوع سیم کارت شما مهم نیست؛ سیم کارت‌های اعتباری و دائمی تمامی اپراتورها مانند همراه اول، ایرانسل یا رایتل امکان تشکیل کیف پول در اوانو را دارند.

تجربه دلنشین در پرداخت آنلاین

یکی از ابتدایی‌ترین کاربردهای کیف پول دیجیتال، یکپارچگی یا فراگیر بودن آن است. تجربه‌ای که کیف پول اوانو به شما می‌دهد در ایران مشابه ندارد و همراه اول به وسیله این محصول خود توانسته به خوبی ارزش آفرینی کند. یکی از مزایای خرید با کیف پول دیجیتال، عدم نیاز به ورود اطلاعات کارت بانکی در هربار تراکنش آنلاین است. به این ترتیب شما کافی‌ست فقط یک بار کیف پول خود را در اوانو شارژ کنید و سپس در طول مدتی که اعتبار در موجود کیف پول خود دارید بدون نیاز به طی مراحل خرید آنلاین و فقط با یک کلیک، مبلغ را از کیف پول خود پرداخت کنید.

یک کیف پول، چند جیب!

همانطور که در تصویر این مطلب می‌بینید، یکی از مزایای دیگر کیف پول اوانو امکان چند جیبی بودن آن است. کیف پول اوانو تنها کیف پول دیجیتال کشور است که به غیر از موجودی نقدی که می‌توانید با امکان افزایش وجه آن را بیشتر کنید، دارای موجودی‌های دیگری نیز است. از جمله دیگر موجودی‌ها می‌توان به اعتبار سازمانی، اعتبار همراهی و اعتبار بسته هدیه اشاره کرد. سازمان‌ها می‌توانند با عقد قرارداد با شرکت همراه کسب و کارهای هوشمند، رفاهیات سازمان خود را از طریق شارژ کیف پول اوانو به کارمندان خود اعطا کنند. برای مثال می‌توان بن لباس، بسته پروتئینی، بسته سفر، بسته معیشتی یا بسته‌های مختلف در مناسبت‌های مختلف را از این طریق به کارمندان ارائه داد. از جمله مشتریان این بخش، کارمندان همراه اول، کارمندان پست جمهوری اسلامی ایران، کارمندان نهاد ریاست جمهوری و …..هستند.

اعتبار همراهی نیز همانطور که در وب‌سایت اوانو ذکر شده است: «با اعتبار همراهی دیگر نیازی به پرداخت نقدی ندارید و ‌می‌توانیند بدون هیچ پیچیدگی، محصولات مورد نیاز خود را از فروشگاه‌های حضوری و آنلاین طرف قرارداد اوانو تهیه کنید. شیوه استفاده از «اعتبار همراهی» خیلی سریع و ساده ا‌ست. تا سقف مشخصی خرید کنید و مبلغ خرید را به صورت یکباره یا اقساطی ۳۰ روز بعد بازپرداخت کنید. حتی برای فعال‌سازی این اعتبار نیازی به چک، سفته یا ضامن ندارید. کافیست یک سیم‌ کارت دائمی همراه اول داشته باشید تا بتوانید از فروشگاه‌های حضوری و آنلاین خرید کنید.». اعتبار آخر که از جنس هدیه دیجیتال یا بسته اینترنت است نیز به کاربران کد تخفیف یا بسته اینترنت ارائه می‌دهد.

اتصال به کارت بانکی عضو شبکه شتاب

یکی از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد «کیف پول فراگیر اوانو» قابلیت اتصال به کارت بانکی است. به این ترتیب در صورتی که شما مشمول دریافت هرگونه اعتبار روی این کیف پول باشید، امکان دریافت یک کارت بانکی عضو شبکه شتاب را نیز دارید که به شما این امکان را می‌دهد که از موجودی خود در هر جایی از شبکه شتاب کشور، چه آنلاین و چه آفلاین، استفاده کنید. مدیریت این کارت بانکی نیز در اپلیکیشن اوانو انجام می‌شود که قابلیت تغییر رمز عبور و اعلام مفقودی یا مسدودی است.

اعتبار همراهی، افزایش قدرت خرید!

یکی دیگر از بخش‌های جذاب که به آن اشاره کردیم اعتبار همراهی است. به این ترتیب در صورتی که شما دارای سیم کارت دائمی همراه اول باشید و پس از بررسی توسط اوانو، مشمول دریافت اعتبار همراهی شوید می‌توانید تا مبلغ مشخصی اعتبار نقدی دریافت کنید و کارت بانکی اوانو را دریافت کرده و سپس از آن اعتبار در طول ماه استفاده کنید و ۳۰ روز بعد آن را پرداخت کنید. در صورتی که در مهلت ۷ روزه پرداخت صورت حساب بدهی خود را به اوانو بر نگردانید، مبلغ بدهکاری شما می‌تواند به ۶ قسط تبدیل شود که در این حالت باید کارمزد و در صورت عدم پرداخت قسط، جریمه بپردازید.

 

اگر شما نیز به تازگی عبارت «کیف پول اوانو» را در اپلیکیشن‌های دیجی کالا، آپ، ستاره یک و … دیده‌اید و به دنبال آن بودید که بفهمید این کیف پول چه قابلیتی دارد، امیدواریم با اطلاعات فوق آگاهی شما افزایش پیدا کرده باشد. تجربه شما در استفاده از این کیف پول چگونه بوده است؟ با ما در میان بگذارید.

۵/۵ - (۳ امتیاز)
خروج از نسخه موبایل