نماد سایت خرید خوب

۱۰ گیگابایت اینترنت رایگان همراه اول

نت رایگان همراه اول با اپ اوانو

همانطور که قبلا گفتیم اپلیکیشن اوانو متعلق به شرکت همراه اول است و به همین دلیل، مزایای زیادی برای کاربران همراه اول دارد. یکی از جدیدترین مواردی که در اپلیکیشن اوانو وجود دارد هدیه ۲ گیگابایت اینترنت رایگان با نصب اپلیکیشن اوانو است. کافیست بعد از نصب اوانو، با یک شماره همراه اول وارد آن شوید تا بلافاصله ۲ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت کنید. به همین راحتی اولین هدیه نصب اپلیکیشن اوانو را دریافت می‌کنید.

هدیه ۳ گیگابایت اینترنت رایگان با سومین تراکنش در اوانو

یکی دیگر از هدایای اپلیکیشن اوانو، ۳ گیگابایت اینترنت رایگان است. اما برای دریافت این هدیه باید چه کرد؟ کافی است تراکنش‌های روزمره مانند، خرید شارژ، خرید بسته اینترنت، پرداخت انواع قبض مثل قبض تلفن همراه، تلفن ثابت، قبض آب، قبض گاز، قبض برق، خلافی خودرو، خرید بیمه، خرید انواع بلیت هتل و اقامتگاه و هواپیما و اتوبوس و …. را از طریق اوانو انجام دهید تا بلافاصله و بدون هیچ پیش شرطی، با انجام سومین تراکنش ۳ گیگابایت اینترنت رایگان دیگر نیز دریافت کنید.

هدیه ۷ گیگابایت اینترنت با هفتمین تراکنش در اوانو

اما فقط موارد قبلی نیست. هدیه بعدی اوانو ۷ گیگابایت اینترنت رایگان است. اما برای دریافت این هدیه باید چه کرد؟ کافی است انجام تراکنش در اوانو را ادامه دهید تا به هفتمین تراکنش برسید. جهت یادآوری، تراکنش‌های روزمره مانند، خرید شارژ، خرید بسته اینترنت، پرداخت انواع قبض مثل قبض تلفن همراه، تلفن ثابت، قبض آب، قبض گاز، قبض برق، خلافی خودرو، خرید بیمه، خرید انواع بلیت هتل و اقامتگاه و هواپیما و اتوبوس و …. را از طریق اوانو انجام دهید تا بلافاصله و بدون هیچ پیش شرطی، با انجام هفتمین تراکنش ۷ گیگابایت اینترنت رایگان دیگر نیز دریافت کنید.

به این ترتیب با نصب اوانو ۲ گیگابایت و با انجام تراکنش در اوانو ۱۰ گیگابایت اینترنت رایگان با ترافیک بین الملل رایگان از اوانو دریافت می‌کنید.

نحوه فعال سازی هدیه در اپلیکیشن اوانو

اما بعد از اینکه مشمول دریافت شدیم باید چه کاری انجام دهیم؟ کافی است بعد از سومین و هفتمین تراکنش وارد اپلیکیشن اوانو شوید و از بخش کارت‌های بالایی، کارت آبی رنگ هدیه بسته اینترنت و اعتبار را پیدا کنید و روی آن کلیک کنید. لیست بسته ای که مشمول دریافت آن شدید را مشاهده و روی آن کلیک کنید. کمی صبر کنید تا بسته برای شما فعال شود و از سرشماره HAMRAHE AVAL پیامک فعال سازی بسته را دریافت کنید. فراموش نکنید که در هر ماه شمسی، یک بار هدیه تراکنش سوم و یک بار هدیه تراکنش هفتم قابل دریافت خواهد بود. یعنی کافیست برای ده گیگابایت اینترنت رایگان فقط ۷ تراکنش در اوانو داشته باشید.

پس به طور کلی نکات زیر را در نظر داشته باشید:

نصب اوانو

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 

۵/۵ - (۳ امتیاز)
خروج از نسخه موبایل